WARSZTAT A
mgr Anna Piętka – jest pedagożką specjalną, nauczycielką wychowania przedszkolnego, logopedką, specjalistką w zakresie edukacji i rehabilitacji uczniów z autyzmem. Ukończyła studia podyplomowe Stosowana Analiza Zachowania na Uniwersytecie Gdańskim. Posiada certyfikat nauczyciela-terapeuty dziecka z autyzmem. Od 2006 roku jest terapeutką w Przedszkolu dla Dzieci z Autyzmem w Ośrodku Szkolno -Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej im. Z. Tylewicza w Poznaniu, gdzie pełni obowiązki superwizorki, jest członkinią zarządu Stowarzyszenia na Rzecz Edukacji Dzieci i Młodzieży z Autyzmem „Aperio”. Jest autorką artykułów w Wielkopolskim Przeglądzie Logopedycznym oraz w Forum Logopedy.
mgr Bogna Gorzelniak-Stencel - ukończyła studia magisterskie na kierunkach: pedagogika specjalna: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz psychologia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studia podyplomowe na kierunkach: edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna oraz edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu. Od 2011 r pracuje w Przedszkolu dla Dzieci z Autyzmem w Poznaniu. Ukończyła III-stopniowy Kurs Doskonalący "Terapia Behawioralna Dzieci z Autyzmem". Posiada certyfikat nauczyciela-terapeuty dziecka z autyzmem. Dwukrotnie odbyła staż praktyczny w Instytucie Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku.
WARSZTAT B
mgr Magdalena Świerzowska - pedagog specjalny, nauczyciel wychowania przedszkolnego i nauczania wczesnoszkolnego, oraz wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji uczniów z autyzmem. Posiada Certyfikat Nauczyciela Terapeuty Dziecka z Autyzmem. Odbyła staż w Princeton Child Development Institute w Stanach Zjednoczonych. Ukończyła studia podyplomowe: Stosowana Analiza Zachowania: terapia spektrum zaburzeń autystycznych na Uniwersytecie Gdańskim. Od 2003 roku terapeuta w Przedszkolu i Szkole Podstawowej dla dzieci z autyzmem w SOSW w Poznaniu. Od 2007r. pełni funkcję superwizora (2007-2013 Szkoła Podstawowa, od 2014 Przedszkole). Brała czynny udział w przygotowaniu szkoły z klasami dwuosobowymi dla dzieci z autyzmem, tworząc bazę programów dla uczniów z autyzmem oraz przygotowując dzieci mające rozpocząć naukę w szkołach. Od 2010 roku członek Zarządu Stowarzyszenia na Rzecz Edukacji Dzieci i Młodzieży z Autyzmem „Aperio". Prowadzi szkolenia dla nauczycieli, studentów i rodziców z zakresu pracy z dziećmi z autyzmem.
mgr Jagoda Januszewska - ukończyła studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna na Uniwersytecie imienia Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studia podyplomowe na kierunkach: wychowanie przedszkolne oraz terapia i edukacja osób ze spektrum autyzmu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zawodzie nauczyciela a od 2019 prowadzi terapię opartą na zasadach Stosowanej Analizy Zachowania w Przedszkolu dla Dzieci z Autyzmem w Poznaniu. Odbyła staż praktyczny w Instytucie Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku. Ukończyła III-stopniowy Kurs Doskonalący "Terapia Behawioralna Dzieci z Autyzmem"
Warsztat C
mgr Lidia Domańska - pedagog specjalny, logopeda, nauczyciel wychowania przedszkolnego, konsultant. Odbyła staż w Princeton Child Development Institute w Stanach Zjednoczonych. Ukończyła studia podyplomowe: Stosowana Analiza Zachowania: terapia spektrum zaburzeń autystycznych na Uniwersytecie Gdańskim. Od 1997r roku nieprzerwanie pracuje z dziećmi z zaburzeniami z autystycznego spektrum w oparciu o stosowaną analizę zachowania. Współzałożycielka Przedszkola oraz Szkoły dla Dzieci z Autyzmem w Poznaniu. Superwizor i terapeuta Przedszkola i Szkoły Podstawowej dla Dzieci z Autyzmem ( szkoła - do 2014). Wicedyrektorka Przedszkola dla Dzieci z Autyzmem w Ośrodku Szkolno- Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem. W Instytucie Dziecka AUTUS prowadzi szkolenia z zakresu terapii behawioralnej dziecka z autyzmem, w tym kurs III stopniowy "Terapia behawioralna dzieci ze spektrum autyzmu". Prowadzi szkolenia/ wykłady dla nauczycieli, studentów i rodziców z zakresu pracy z dziećmi z autyzmem min. Uniwersytet Gdański - studia podyplomowe Stosowanej Analizy Zachowania, WSAP Szczecin. Swoimi badaniami i doświadczeniami dzieli się podczas licznych konferencji i sympozjów. Prezes Stowarzyszenia na Rzecz Edukacji dzieci z Autyzmem „ Aperio".
mgr Zuzanna Rochowiak – ukończyła studia licencjackie na kierunku: pedagogika specjalna: edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz studia magisterskie: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studia podyplomowe na kierunkach: edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna oraz edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu. Od 9 lat prowadzi terapię opartą na zasadach Stosowanej Analizy Zachowania w Przedszkolu dla Dzieci z Autyzmem w Poznaniu. Ukończyła III-stopniowy Kurs Doskonalący "Terapia Behawioralna Dzieci z Autyzmem". Posiada certyfikat nauczyciela-terapeuty dziecka z autyzmem. Odbyła staż praktyczny w Instytucie Wspomagania Rozwoju Dziecka w Gdańsku.